Endring av abonnement ⬆️ ⬇️

Oppgradere abonnement

Du kan når som helst oppgradere hvis behovet skulle endre seg. En administrator på kontoen oppgraderer kontoen ved å velge "Innstillinger" i meny oppe til venstre. 

Hele abonnementet med alle skjermlisenser fornyes for et nytt år, med start fra endringsdatoen.

Vi sender faktura for nytt år, med fratrekk av innbetalt beløp for perioden som er igjen av forrige fakturaperiode. 

Velg ny prisplan eller endre antall skjermer for kontotype LARGE, FRIVILLIG og FLEXI. Se priser her.

Du får tilgang til å legge til nye skjermer og nye brukere umiddelbart hvis du oppgraderer.


Nedgradere abonnement

Du kan når som helst nedgradere hvis behovet skulle endre seg. En administrator på kontoen nedgraderer kontoen ved å velge "Innstillinger" i meny oppe til venstre. 

Velg ny prisplan eller endre antall skjermer for kontotype LARGE, FRIVILLIG og FLEXI. Se priser her.

Vi sender faktura for nytt år. Ved nedgradering vil innbetalte beløp ikke refunderes, men du betaler ikke dobbelt for noen periode, så vi trekker fra det som var igjen fra forrige fakturaperiode på den nye fakturaen.

Avslutte abonnement

Du kan også velge å avslutte kontoen når som helst. Mottatte betalinger refunderes ikke.

For å avslutte går en registrert administrator på kontoen til "Meny" -> "Innstillinger" og klikker på "Avslutt konto", og da vil alt innhold på kontoen slettes. Bare når du har gjort dette, har du faktisk kansellert Infoskjermen-kontoen din. En e-post eller telefon til oss anses ikke som en offisiell avslutning.

Les mer om våre vilkår


Spørsmål? Ta kontakt med oss på  support@infoskjermen.no!